17è CAMPIONAT DE CATALUNYA PROMESA EN PISTA COBERTA

El passat diumenge dia 22 es va disputar el campionat de Catalunya Promesa a les pistes cobertes de Sabadell. La participació en el campionat va corra a càrrec del grup de velocitat del club, on l’atleta Adrià Burriel va ser el més destacat aconseguint dos medalles de plata en les proves de 60 m.ll i 200 m.ll. L’Adri que ha tornat a la disciplina del club després d’un periple de dos anys a les files del ISS l’Hospitalet, participava  després de recuperar-se d’unes molèsties, però que no afortunadament no es varen reproduir tot i que va notar una manca de ritme degut al temps d’inactivitat degut a aquestes. Tot i així, el resultat el deixa content tant a ell com al seus entrenadors, i serveix de preparació per els campionats d’Espanya que es disputaran d’aquí dos setmanes.

També destacar la cinquena posició de Tim Steward que disputava per primera aquesta temporada els 400 metres llisos, i tot i no ser la seva millor marca és va ficar a la final, aconseguint aquesta cinquena posició.  El darrer participant del club va ser l’Albert Selva que tot i no poder entrenar gaire sovint, va estar a punt de ficar-se en la final dels 200 m.ll.

Destacar també la participació del nostre company Jose Angel Quintanal, que va aconseguir la quarta posició en la prova de 110 m.t.

Marcos Venteo


RESULTATS

Vídeo final 200 m.ll. (Adrià Burriel)

Fotos (Eduard Oltra)


 

 

No hi han entrades relacionades.